Milano

I Onsdags anlände de till Milano Cliff och Gigi. Resan gick bra och Cooooola Gigi tog resan med ro!
Cliff har blivit väl händetagen av Doc och hans fru! Vi mäte Gigi var hon var i löpet i onsdags nere hos Doc och hon låg just perfekt för parning. Vilken tur att vi åkte ner tidigare än beräknat! I Dag gjorde första parningen och han var het på gröten Frankie! Så det hela gick väldigt fort!  I morgon ska vi kolla igen.. Sen får vi se om vi tar en tredje gång och Gigi får vila en dag i mellan! 
Cliff har fullt upp och lära sig alla hundar där nere som är över 50 st!!!!!
Jag sitter hemma kolla på 100-tals kort som cliff skickar mig! Hundar hundar och åter hundar!
Nu planeras det ny resa till Italien om en månad ungefär.. =) Och nej inget hund köp..  Ska bli så spännande!
Nu 'är det sängen som gäller och försöka sova utan Gigi och Cliff i sängen... det är inte det lätaste!


 Frankie!



HUGE THANKS Doc and family that you take care of Cliff and Gigi!


Kommentarer
Postat av: Jenny

shiit 50 hundar :O jisses hur går de ihop?

Lycka till med parningen & håller tummarna så det blir små frankisar & gigisar :)



2010-01-16 @ 17:27:34
URL: http://arkko.blogg.se/
Postat av: millan&rozzo

Jag hoppas verkligen att det blir små puppisar! Jag väntar me spänning på det ev resultatet;)



Många lyckoönskningar!

/Camilla

2010-01-23 @ 14:04:40
URL: http://www.amstaff-rozzo.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0