Lite uppdatering vad som händer här!

Ska försöka skriva lite här nu.
Händer inte mycket. Gigi har gått 3,5 vecka sen första parningen.
 Märker inget på henne mer att jag tycker att tuttarna som alltid är stora på Gigi börjar bli rosa och få en liten bröstvårta i stället för korvarna som hänger! *s*  Hon sover mest hela dagarna för hon skulle aldrig få för sig att gå i snön där det inte är skottat.
Därför blir henneas rundor väldigt tråkiga enligt mig då man får hålla sig på vägar! 


Så här ligger hon hela dagarna.....



I går var Emma och Jens i väg på en inoff i Boden med Simba.
Simba blev BIR!
Stort GRATTIS från oss.
Och åter igen tack för ni finns och ni tar hand om Simba bebbis som ni gör!

Jens visar Simba så här fint!


Snart bär det i väg till Italen.
Ska bli väldigt spännande. Ska i väg och titta på en STOR utställning där.
Hoppas på se massa fina hundar då!


Sen hem och där efter har vi förhopningsvis annat på G.
Hoppas allt går som det ska nu..

Vi väntar även in ett besök från Pitå.
Det ser jag i fram imot!

Så i slutet och början av månad är vi fullbokade.
Ska bli kul att det händer något!

Hemsidan finns nu mera på svenska med!
Är det några problem med den så hojta till!

Tyvärr kommer vi missa årsmötet på amstaffklubben då vi befinner oss i Italien.
Men jag vill upmana alla att ta sig tid och åk dit!
Hä kan ni läsa mer!
http://www.amstaffklubben.se/inbjudan2010.doc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0